Jump to content

Guidelines

 

Regulamin Forum CSDemons.pl

Rejestrując się na CSDemons.pl akceptujesz i zgadasz się przestrzegać poniższy regulamin. łamanie któregokolwiek z punktów regulaminu będzie karane. (5 warnów = ban)

§1. Wstęp

1.1 Tworząc konto na naszym forum, akceptujesz nasz regulamin. 

1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia cię z jego przestrzegania!.

1.3 Zastrzegamy sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie bez wcześniejszego uprzedzenia 

1.4 Administracja zastrzega sobie prawo do zbanowania bądź usunięcia konta użytkownika w przypadku łamania regulaminu, przedstawiania fałszywych danych lub konta bota.

1.5 Na forum przypada jedno konto użytkownika. Każde multikonto będzie banem permanentnym, dobrowolne przyznanie się do stworzenia drugiego konto będzie łagodziło karę.

1.6 Administracja nie ma prawa zmienić osobie nick, po założeniu konta.

1.7 Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników, nie wykluczając Administracji Sieci.

1.8 Zakaz wchodzenie z kont innych użytkowników, włamanie się do konta innego użytkownika będzie karane banem.

1.9 Administracja nie jest zobowiązana do usunięcia konta użytkownika na jego prośbę.

§2. Zasady Pisania

2.1 Zabronione jest umieszczanie na forum postów, które zawierają jakiekolwiek treści lub materiały niezgodne z obowiązującym prawem RP, a w szczególności obraźliwe, obraźliwe, oszczercze, groźby, nieetyczne, obrażające czyjeś uczucia, godzące w czyjąś własność.

2.2 Zabrania się reklamowania innych stron/serwerów w dowolny sposób

2.3 Zabrania się obrażanie, wyśmiewanie zarówno użytkowników.

2.4 Zabrania się umieszczania wszelkich treści niezgodnych z prawem (pornografi, treści wulgarnych bądź zawierających nagość,nazizmu, rasistowskich etc, 

2.5 Zabrania się spamowania i pisanie dwukrotnie postów w jednym temacie, służy do tego opcja (Edytuj)

2.6 Zabrania się używania koloru czerwonego (Każdego odcienia, kolor ten jest zarezerwowany dla Administracji FORUM.

2.7 Zabrania się publikowania prywatnych danych, zdjęć itd, innych osób bez ich zgody, 

2.8 Zabrania się umieszczania jakichkolwiek plików związanych z oszustwem.

2.9 Zabrania się wstawiania jakichkolwiek filmów bez zgody Administracji.

2.10 Zabrania się dawania reputacji na prośbę użytkowników

2.11 Zabrania się podszywanie pod kogokolwiek z zarejestrowanych.

2.12 Zabrania się znieważenia Administracji FORUM.

§3. Posty

3.1 Tytuł tematu powinien informować o jego zawartości.

3.2 Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem.

3.3 Staramy się pisać poprawną polszczyzną.

3.4 Obowiązuje zakaz zwracania innym użytkownikom FORUM uwagi, że złamali podpunkt w regulaminie. Od tego jest opcja zgłoszenia postu do moderatora.

3.5 Nie piszemy posta pod postem. (Istnieje opcja edytuj, prosimy o jej używanie).

3.6 Piszmy czysto i przejrzyście. (Nie piszemy drukowanymi bądź naprzemiennie Wielkimi i małymi literami).

3.7 Obowiązuje zakaz usuwanie notek Administracji.

3.8 Wszelkie prowokacje, bądź publiczne robienie z siebie osoby niekompetentnej będzie karane.

3.9 Kolor czerwony oraz jego odcienie zarezerwowane są tylko dla wyższej Administracji Forum.

3.10 Wypowiadając się w podaniu na NIE piszemy "neutral" zastanów się czy gracz zasługuje na dane stanowisko i jednoznacznie (tak/nie) określ swoje zdanie.

3.11 Wypowiadając się w podaniach sensownie uzasadnij decyzję.

3.12 Całkowity zakaz spamu typu (Propozycja dodaniu nowych map), Spoko mapa można dodawać, posty takie będą traktowane jako spam.

3.13 Należy wpisywać odpowiednią nazwę tematu którą będzie mówiła co zawiera temat.

3.14 W podaniach zabrania się pisania bezsensownych argumentów.

3.15 Zakaz pisania Opinii sieci, serwerów postów typu, popieram fajny serwer, lepszy niż nie które.

3.16 Zabrania się decydowania osobie nieuprawnionej na temat zależności od warna dla kogokolwiek

3.17 Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych proszę zgłaszać osoba takim jak @y0ungeoffical @Joker

§4. Profil (Konto na forum)

4.1 Używanie nicków powszechnie uważających za wulgarne jest stanowczo zabronione a każdy użytkownik takiego konta będzie niezwłocznie banowany.

4.2 Zabronione jest sprzedawanie kont.

4.3 Zabronione jest współdzielenie kont z osobami trzecimi.

4.4 Zabronione jest używanie konta w celach komercyjnych lub reklamowych.

4.5 Login nie może przedstawiać treści pornograficznych lub podchodzących pod pornografię, rasistowskich, wulgarnych. Za nieprzestrzeganie tego podpunktu grozi warn

§5. Moderatorzy 

5.1 Każdy użytkownik CSDemons.pl który posiada u nas rangę wyższą niż Moderator, w raz z nią nie ma prawa mieć rangi Sieci,Serwera na innym FORUM, grozi to utratą rangi.

5.2 Zabrania się składania podań z warnem na swoim koncie.

5.3 Ostrzeżenia od Administratora nie można nadrobić.

5.4 Każde odrzucone podanie o rangę, muszą odczekać  14 dni, od odrzucenia.

5.5 Administrator który otrzyma 3 warny, traci swoje uprawnienia.

5.6 Każdy Administrator serwera łamiący swój regulamin przypisany odpowiednio pod swój serwer, może otrzymać warna od Administratora w zależności od winy.

5.7 Mając rangę Właściciel [NazwaSerwera] jest odpowiedzialny za swój dział oraz osoby pełniące rangę "Opiekun"

5.8 Właściciel Serwera powinien wykazać się poprawną polszczyzna.

5.9 Admin który nada bana musi wypowiedzieć się w nim w ciągu 24 godzin, inaczej osoba otrzyma warna.

5.10 Administrator po zaakceptowaniu podania musi napisać temat o dodanie rangi na forum osobie ---> LINK

5.11 Admin nie zawsze ma racje.

5.12 Administrator popełniający dwukrotnie błąd podczas banowania może otrzymać ostrzeżenie 1/3, każda kolejna pomyłka to następująco 2/3, 3/3 Wtedy otrzymuje warna, po trzech otrzymuje degrada.

Copyright by y0ungeofficial dla CS-Demons.pl Zakaz kopiowania